קידום באמצעות תוכן

קידום באמצעות תוכן

כל בעל אתר אינטרנט, בכל תחום, שואף להופיע בין התוצאות הראשונות בגוגל. לא מדובר ברשימה אלפביתית, כי אם כן, בעלי העסקים היו קוראים לעצמם, בשם: א.א.א.
קידום באמצעות תוכן הוא קידום שדורש חשיבה, אפיון קהל יעד, קביעת תדמית ולבסוף כתיבת תוכן איכותי מועיל, וכמובן לא מועתק.

קידום באמצעות תוכן

בעלי עסק? השקעתם באתרכם את המרב מבחינת עיצוב, טקסטים וכו', אם אין תנועה של גולשים לאתר, לא עשיתם בעצם כלום. מצב זה דומה לאותו אדם שפתח חנות בושם יוקרתית בשכונת עוני, אך לא רצה לפתוח חנות דגים שהייתה חסרה שם, כי לא סבל ריח של דגים… גם כאן, אם תפתחו חנות אינטרנט יוקרתית אך לא תשווקו אותה במקומות המתאימים, הלקוחות הפוטנציאליים לא יגיעו. כי כדי לשווק בדיגיטל צריך להתמחות בשיווק דיגיטלי. נקודה. 

אז מה עושים? פונים לחברה מקצועית בתחום השיווק הדיגיטלי. כמו חברת HOLT שמתמחה בשיווק דיגיטלי. אנו ב-HOLT מומחים בקידום באמצעות תוכן, בעזרת מערכת אאוטבריין או טאבולה, המאפשרות קידום עסקים באתרים מפורסמים כמו: כלכליסט, וואלה, וויינט ועוד. קידום באמצעות תוכן, נעשה ע"י מאמרים מקצועיים הנותנים מידע לגולש בנושא המבוקש. חשוב שהתוכן יוסיף מידע ותועלת לקורא המאמר. כדי לבנות חבילת תוכן מקדמת ש'תוספת' לקוחות פנו כבר עתה ל-HOLT.

קמפיין אאוטבריין

הדעה הרווחת שרוב גולשי האינטרנט אינם מחפשים תוכן, נכונה במידת מה, והשאלה היא מה זה אומר מבחינת קידום אתרים? האם זה אומר שצריך להפסיק לכתוב תוכן לאינטרנט? וודאי שלא! תחשבו שפיתחתם מוצר חדש, ומאפשרים לכם לעלות לתכנית טלוויזיה ולתאר את המוצר ב-4 מילים בלבד, האם זה אפשרי?! צריך לדעת איפה לכתוב וכמה לכתוב. אאוטבריין היא מערכת שמאפשרת לקדם את התוכן שלכם באתרים מובילים, כמו 'כלכליסט', מאקו, ו'דה מרקר' באמצעות קישור ישיר לאתר שלכם. גולשים שמקישים בלינק המצורף, לא מקושרים למעשה לדף אינטרנט של האתר המארח, אלא מופנים ישירות לאתר המבוקש. היתרון של קמפיין אאוטבריין הוא שניתן לבחור תקציב רצוי, מבלי לחרוג ממנו. כלומר תמחור לפי מס' גולשים שנכנסו לאתר, אך לא מעבר לתקרה שהוגדרה מראש. בקמפיין אאוטבריין ניתן לקדם כל תוכן מועיל הנותן מידע לגולש, כגון מאמרים מקצועיים, סרטוני ווידאו וכתבות. אנו ב-HOLT מומחים בקמפיין אאוטבריין, ומביאים את התוצאות הרצויות.

קמפיין טאבולה

כגולשים של אתרי תוכן מפורסמים, כמו גלובס, כלכליסט, וויינט ועוד, וודאי נתקלתם פעמים רבות בכתבות בתחום שבו אתם מתעניינים. עסק שנמצא 'מעבר לקו', מקבל את פניותיכם (לידים – בשפה המקצועית) ישירות לתיבת המייל שלו, ומכאן והלאה מנסה לגרום לכם להיות לקוחות שלו. 

ברוכים הבאים לקמפיין טאבולה, המאפשר קידום מאמר או כתבה שלכם באתרי תוכן. המאמר בנוי ככתבה עיתונאית לכל דבר ועניין, עם כותרת אטרקטיבית ומושכת. לקמפיין טאבולה יש יתרונות רבים. ראשית, גולשים באתרי חדשות בשעת פנאי שלהם, מגיעים במצב נוח יותר ופתוח לקרוא את התוכן, וכתוצאה מכך מפנימים יותר, ומגיעים יותר 'בשלים' לקנייה. יתרון נוסף הוא המיתוג, כשלקוח כזה יגיע לאתר או לדף הפייסבוק שלכם, העסק שלכם כבר יהיה מוכר לו וייצור בעיניו תחושה של עסק ותיק ואמין. גם קמפיין טאבולה צריך ידיים מקצועיות, אנו ב-HOLT מומחים בניהול קמפיינים בדיגיטל.

שנתחיל לתפוס לך לקוחות?

מגוון הפתרונות שלנו לעסקים

קידום באמצעות תוכן

ניהול רשתות חברתיות

בניית אתרים

בניית אסטרטגיה

קידום אורגני

התחלת שיחה
היי, נעים מאוד אנחנו כאן כדי לסייע בכל שאלה.