עו״ד,
אנחנו יודעים
איך המתחרים שלך
מייצרים לידים!

כשקיימים מעל 55,708 עורכי דין במדינת ישראל, עו״ד חייב לבלוט ביחס למתחרים שלו, ולהשקיע בפרסום ממוקד לתחום ההתמחות שלו. לפרסם עו״ד זה לא כמו לפרסם עסק אחר נדרש לחשוב מחוץ לקופסה...

708, 0
עורכי דין פעילים
0
לידים ביום ללקוחותינו עורכי הדין
0
פעמים אמרנו ״בטח שתקבל לידים!״

אגש ישר

לעניין...

שמי יונתן הולט, לפני היותי עצמאי, במשך 4 וחצי שנים ניהלתי כשכיר את מערך הדיגיטל (שיווק באינטרנט) של משרד עו״ד דוד פייל ובין היתר יצרתי עבור משרדו אלפי לידים בחודש בתחומים רשלנות רפואית ונזיקין. יש לי ניסיון וידע שמסייע לי ביצירת לידים איכותיים עם פוטנציאל פיצוי גבוהה ונזק משמעותי.

עבודתי הקנתה לי כלים ליצירת לידים לעורכי דין בכל תחומי המשפט מתוך הבנה של הלקוח הפוטנציאלי. כיצד הוא מקבל את ההחלטה באיזה עורך דין לבחור, מה צריך לומר לו ומה מסייע לו לקבל את החלטה.

לא משנה אם אתה מתמחה בנזיקין, גירושין, רשלנות רפואית, מקרקעין, פלילי ועוד...

אנחנו נתפוס לך לקוחות!
ונתאים לך קמפיין מנצח!

ניהול רשתות חברתיות

יצירת לידים באמצעות פייסבוק, אינסטגרם, טיקטוק לינקדאין וטוויטר

קמפיין ממומן
בגוגל

יצירת לידים באמצעות מילות מפתח בגוגל, יוטיוב, ג׳ימייל ובאנרים

קידום אורגני
בגוגל

קידום האתר למקומות הראשונים בגוגל ע״י פעולות קידום אורגני

יצירת לידים ושתפי״ם

קמפיינים בטאבולה ואאוטבריין והפניית תיקים מעורכי דין אחרים

עורך דין,

אנחנו רוצים להזמין אותך

ליום ראיונות לעורכי דין בכירים
עם המראיין והמגיש גדי סוקניק

סרטון וידיאו מייצר אמינות כלפיך
בקרב קהל היעד יותר מכל דבר אחר

בעזרת סרטון וידיאו מקצועי שלך ניתן לייצר אלפי לידים איכותיים שיבשילו לתיקים בעלי שכר טרחה גבוה!

אחת הדרכים הטובות ביותר בהן הלקוחות הפוטנציאליים שלך יכולים להתרשם ממי שאתה באמת – מהמקצועיות, מהניסיון ומהידע שלך, היא רק כשהם צופים בך בסרטון וידיאו.

צפו בסרטון לפרטים נוספים

בואו ללמוד על פרסום ושיווק לעורכי דין בראיון של יונתן הולט עם גדי סוקניק. 

איך אנחנו יכולים לסייע לך להגיע לעוד לקוחות ולבדל את עצמך בין עורכי הדין הרבים.

כמה שאלות נפוצות על פרסום עורכי דין

בשנים האחרונות עוד ועוד עורכי דין מפרסמים את עצמם ברשת, והדבר הפך להיות חובה כבכל עסק. ישנם תקנות וכללי אתיקה נוקשים לפרסום עורכי דין ולכן כדאי לבחור במשרד פרסום/מקדם שמכיר את התקנות ויודע להביא תוצאות למרות הנהלים.

כללי לשכת עורכי הדין (אתיקה מקצועית), תשמ"ו-1986

בפרסום עורכי דין נוסחו כללי ע״י לשכת עורכי הדין (אתיקה מקצועית), תשמ"ו-1986. שמטרתם היא שמירה על כבוד המקצוע. אנחנו בהולט שיווק דיגיטלי בקיאים בכללי האתיקה לפרסום עורכי דין  ואף נמצאים בקשר ישיר עם גורמי האתיקה הרלוונטיים בכדי ללמוד על היתרים ומגבלות חדשות.

עורכי דין יכולים לפרסם עצמם במגוון מקומות לרבות בגוגל, פייסבוק ואינסטגרם, בעיתונות הכתובה והאינטרנטית, ובאמצעי תקשורת נוספים, בכל תחום יש את הפלטפורמה שמביאה יותר לידים אנחנו נדע לפרסם שם.

פרסום בדיגיטל בד״כ מתחלק בין תשלום למקדם עצמו (אנחנו) לבין תקציב המדיה שהולך ישירות לגוגל ופייסבוק וכו׳, בד״כ משולם ע״י כרטיס האשראי של הלקוח. תקציב הקידום הינו משתנה בין עסק לעסק ולתחום המשפטי. אנו נוכל להמליץ לכם על תקציב ראוי ומתאים ליעדים שתציבו.

לא חייבים אתר אינטרנט בכדי לפרסם עורכי דין ברשת. דף נחיתה הוא פתרון עדיף – מלבד העלות הנמוכה, עמוד נחיתה טוב יניב תוצאות ממוקדות ומהירות יותר.

דף נחיתה בד״כ יפרט את תחומי הפעילות, אודות וטופס יצירת קשר

זמן ותדירות הגעת לידים בקידום ממומן ברוב התחומים משתנה בין לקוח ללקוח ותחום ההתמחות שלו,  בדר״כ אצל עורכי דין נהוג להמתין חודשיים בכדי לייצב את הקמפיין בעזרת אופטמיזציה ולהבין מה הוא יודע להניב. יש תחומים מסוימים כמו חדלות פירעון בהם לוקח מעט יותר זמן לייצר פניות.

יש לנו מקום גם ללוגו שלך

מבין לקוחותינו עורכי הדין

עו״ד, שנתחיל לתפוס לך עוד לקוחות?

התחלת שיחה
היי, נעים מאוד אנחנו כאן כדי לסייע בכל שאלה.