ניהול עמודי פייסבוק

ניהול עמודי פייסבוק

אחת מפלטפורמות הפרסום החזקות ביותר כיום, היא פייסבוק. כל עסק שמכבד את עצמו מתפעל עמודי פייסבוק כבעניין שבשגרה. וכמו בכל דבר, גם כאן נדרש ניהול נכון ע"י אנשי מקצוע.

ניהול עמודי פייסבוק

כדי שעמוד פייסבוק אכן יהיה יעיל, ולא ישמש כעוד אתר נחמד וחברותי, המייצר לכם קשרי חברות חדשים ונהדרים, יש צורך בניהול עמודי פייסבוק. על מנת לשמר לקוחות בדף הפייסבוק של החברה, וכן "תפיסת" לקוחות פוטנציאליים ש'קופצים' לביקור, חשוב מאוד לספק ל"קהילת הפייסבוק" שלכם חומר מקצועי בתחום המומחיות שלכם, וכך הם יגלו עניין בחברה שלכם. הרווח הוא כפול, כך תישארו בתת המודע שלהם, וגם תיתפסו בעיניהם כאוטוריטה בתחום. ניהול עמוד פייסבוק מקצועי דורש אינטראקציה תמידית עם 'קהילת הפייסבוק' של החברה. ניהול עמוד פייסבוק, דורש היכרות טובה ומעמיקה עם תחום הפייסבוק. ניהול עמודי פייסבוק אפקטיבי דורש: ידע שיווקי, הכרה מקצועית של עולם הדיגיטל וכן מחקר על נוכחות המתחרים בפייסבוק. בשלב הבא בונים בפועל את עיצוב הדף, מתחילים להניע את הפעילות, העלאת פוסטים, מאמרים מקצועיים ומרתקים בתחום וכו' תוך התמקדות בקהל היעד שהגדרנו לעצמנו. לאחר בניית ועיצוב עמוד הפייסבוק מבצעים את הניהול השוטף. אנו ב-HOLT מומחים בשיווק דיגיטלי וניהול עמודי פייסבוק!

פרסום בפייסבוק

קיימות רשתות חברתיות רבות ומגוונות באינטרנט, וכל אחת מיועדת למטרה אחרת, ניקח לדוגמה את 'לינקדין' שהיא רשת חברתית שמטרתה המוצהרת היא נטוורקינג לצורכי עסקים/ מציאת עבודה/ חיפוש עובדים וכו'. ולעומת זאת פייסבוק, מצהירה כי היעד שלה הוא יצירת קשרים למטרות היכרות וחברות. "פרסום בפייסבוק" היא לא 'מילה גסה' וכיום כל עסק שמכבד את עצמו, מפרסם בפייסבוק ברמה כזו או אחרת. 'פרסום בפייסבוק' הוא יותר מהעלאת סטטוסים ונוכחות פעילה. פרסום מקצועי בפייסבוק הוא כזה שמביא לכם מידע על הגולשים, מי פעיל יותר ומי פעיל פחות וכו'. כך ניתן למקד את הפרסום, להציע מבצעים טובים ל'גולשים הנאמנים' שהם מן הסתם גם המתעניינים במוצר/שירות שלכם. שירות זה של איתור ואיסוף מידע על הגולשים נקרא Pixel. הפיקסל הוא בעצם קוד שמאפשר את המעקב היעיל. הפיקסל הוא רק חלק מפעולות פרסום יעיל בפייסבוק, וכדי להקיף את הנושא ולקבל באמת חבילת פרסום יעילה ואפקטיבית דברו עם HOLT חברה שיודעת לתפוס את הלקוחות.

קידום ממומן בפייסבוק

קידום ממומן בפייסבוק מטרתו – לקדם את העסק שלכם בפייסבוק באמצעות מימון, זאת לעומת הקידום האורגני הלא ממומן. אך ממה מורכב קידום ממומן בפייסבוק? מה הוא דורש מהעסק? על שאלות אלו נענה במאמר הנוכחי. 

בזמן האחרון החלה פייסבוק לחזור ליעדה הראשוני, והוא יצירת קשרי חברות וכו' ופחות להיות פעילה בעולם העסקי. ומצד שני לחזק את אפשרויות הקידום הממומן. חברת HOLT היא מומחית בשיווק דיגיטלי. 

פייסבוק מציגה כמה מוצרי קידום. נמנה כמה מהם: Ads Menager – באמצעותו ניתן ליצור מודעה ולייעד אותה באופן ספציפי לקהל היעד לפי פילוח של מין, גיל, מיקום, עניין, היסטוריית רכישה באינטרנט וכו'. מוצר נוסף לקידום ממומן בפייסבוק הוא ה-Custom Audiences המאפשר לשלוח מודעה לרשימה ספציפית של לקוחות. Retargeting הוא עוד מוצר חזק מבית פייסבוק. הוא נותן לכם אפשרות לפנות לכל מי שביקר באתר שלכם. קמפיינים ייעודיים ליצירת לידים lead generation וכן קידום תוכן לצרכי מיתוג מיצוב ומכירות.

שנתחיל לתפוס לך לקוחות?

מגוון הפתרונות שלנו לעסקים

קידום באמצעות תוכן

קידום ממומן בגוגל

בניית אתרים

בניית אסטרטגיה

קידום אורגני

התחלת שיחה
היי, נעים מאוד אנחנו כאן כדי לסייע בכל שאלה.